sobota, 23 marca 2013

Tarta z warzywami ;)

Dzisiaj znowu miałam natchnienie w kuchni i zrobiłam tarte z warzywami.
Troszkę sobie ułatwiłam  ponieważ ciasto na tarte miałam kupione. Musiałam je tylko podpiec zanim ułożyłam farsz z warzyw.

 Do mojego farszu wykorzystałam warzywa, które miałam w lodowce, czyli paprykę czerwona i zielona, cebule, starta marchewkę i cukinie. 




Wszystkie warzywa podsmażyłam na masełku.  Następnie przełożyłam je na podpieczona tarte i posypałam serem mozzarella  Na koniec warzywa polałam śmietaną wymieszana z łyżką maki i dwoma jajkami. 

 Warzywa doprawiamy według uznania. Ja oczywiście użyłam soli, pieprzu i czosnku.




I oto efekt końcowy.



Smacznego;)

1 komentarz:

  1. smacznie ta tarta wygląda :) przeglądam internet a tu prosze kogo znalazłam :) sama tez zaczęłam cos skromnie pisać :) pozdrawiamy Asia i W.

    OdpowiedzUsuń