niedziela, 17 marca 2013

Koszula jeansowa

Koszule jeansowa można znaleźć prawie w każdej szafie.Jest ona uniwersalna i pasuje zarówno do stroju rockowego czy eleganckiego. Moda na jeansowe koszule powraca co kilka sezonów. I w tym sezonie powróciła  W każdym sklepie wisi kilka koszul we wszystkich odcieniach jeansu. 

Także w mojej szafie  się pojawiła jeansowa koszula, którą zamierzam wykorzystywać podczas wiosennych wycieczek. 




Niestety myśląc już o wiośnie i stylizacjach wiosennych, zawitała do nas znowu zima. I zamiast wiosennych stylizacji musiałam wykorzystać koszule w zimowe dni, ponieważ na wakacje do Polski nie zabrałam zbyt wielu obrań.

I tak koszule wykorzystałam do granatowych jeansów i swetra w norweskie wzory.



Również koszula została głównym elementem mojego stroju, który założyłam na nieformalne spotkanie ze znajomymi.


A Wasze koszule zobaczyły już światło dzienne a może zamierzacie dopiero się w nie zaopatrzyć??

Na pewno bedziecie czuc sie w nich wygodnie :)

Buziaki

Aga

3 komentarze: