niedziela, 17 lutego 2013

Butki

Dzisiaj króciutko o moich ostatnich zdobyczach zakupowych. Tym razem wybrałam się na szybki przegląd ostatnich wyprzedaży. I tak w Clarksie wpadły w moje ręce popielate butki za kostkę  Nie mogłam się nim oprzeć i tak zostałam ich właścicielka  Butki są ocieplane i moja super zameczek z boku. Jedyny problem to, ze troszkę ciężko się je zdejmuje, ale myślę, ze się rozbija.

Zapomniałam wspomnieć, ze kozaczki były na przecenie z £85 na £35.










Drugim moim zakupem były granatowe balerinki w stylu marynarskim z New Looka, ale za nie już zapłaciłam pełną cenę £19.







Wkrótce postaram się zrobić dla Was jakieś stylizacje z powyższymi butkami.
Buziaki
Aga


2 komentarze:

  1. faktycznie kozaczki są świetne! Bardzo mi się podobają ;) zapraszam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo:)jakos ciezko bylo sie im oprzec

    OdpowiedzUsuń