niedziela, 6 stycznia 2013

Zakupy kosmetyczne -styczeń 2013

Witam Was serdecznie w Nowym Roku i przepraszam, ze ostatnio nic nie pisałam ale byliśmy w Polsce i na nic nie miałam czasu. Jednak udało mi się wstąpić na małe zakupy do Rosmanna. I oczywiście nie mogłam się oprzeć, aby nie kupić sobie kilku drobiazgów kosmetycznych.
Jako pierwszy do mojego koszyka wpadł krem na dzien firmy Eveline z kwasem hialuronowym i  olejkiem arganowym przeciwzmarszczkowy dla cery normalnej,suchej i wrazliwej. 



Składniki aktywne kremu to energisomy Q10 +R,kwas hialurowy,bioolejek arganowy,wyciag z alg, naturalny kolagen i kompleks witamin A+E+F.Krem dzieki kwasowi hialuronowemu nawilza, poprawia elastyczność i jedrnosc skory oprócz tego bioolejek arganowym redukuje zmarszczki. No cóż wkrótce zacznę go stosować i dam Wam informacje czy faktycznie działa.Dodatkowo w pudełku była próbka kremu BB 6w1, wyrownujacy koloryt skory.


Kolejnym moim wyborem był krem marchewkowy polskiej firmy Ava, który ma przeciwdziałać starzenia skory. Krem zawiera betakaroten i witamy B1,B2,C.




Skusilam się tez na olejek Soraya do twarzy z 5 olejkami arganowym,migdalowym,róży chilijskiej, amarantusa,szafranowym. Olejek zaczęłam już stosować i pierwsze wrażenia pozytywne. Olejek bardzo fajnie się wchlania i ma przyjemny zapach. (Może troszkę za intensywny).



Olejek arganowym -odżywia,nadaje gladkosc skórze
Olejek migdalowym -zmiekcza i regeneruje suchy naskórka
Olejek z róży chilijskiej-zawiera kwas liniowy, który powoduje zmniejszenie zmarszczek
Olejek z amarantusa-wzmacnia barierę naskorkowa, chroniąc przed przesuszeniem
Olejek szafranowym-przywraca skórze równowagę wodne-lipidowa

Jezeli uzywalyscie juz powyzszych produktow to napiszcie Wasze wrazenia.

Buziaki

Aga















2 komentarze:

  1. Ja używam olejku (do nawilżania twarzy, szyi, dekoltu, ale tez do demakijażu oczu (bo jest delikatny, a tusz zmywa świetnie). Lubię jego konsystencję (bardzo lekka, jak na olejek) i zapach, który mnie osobiście podoba się wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysl, ze zmywaniem olejkiem makijazu.Niestety juz mi sie skonczyl olejek,ale nastepnym razem sprobuje zmywac makijaz, poniewaz dosc czesto dostaje uczulenia od innych produktow, wiec moze olejek sie sprawdzi :)

      Usuń