niedziela, 4 listopada 2012

Pomysl na swiateczny prezent

Ostatnio rozpoczęłam poszukiwania prezentów świątecznych, ponieważ nie lubię robienia zakupów kilka dni przed świętami  gdyż wtedy jest jakieś totalne szaleństwo  Tak wiec już powoli zaczęłam kompletować prezenty. W Primarku zauważyłam kilka rzeczy, które mogą być świetnymi prezentami dla naszych najbliższych.


Ja zauroczyłam się słodkimi kapciuchami na długie zimowe wieczory.












W tym roku Primark ma bardzo bogata kolekcje pidżam w rozmaite świąteczne motywy i naprawdę każdy może znalesc coś dla siebie. Ja postanowiłam sprawdzić kilka pidżamek i na pewno na jedna się skusze.

Spodenki można dopasować nawet ze zwykłym T-Shirtem.





A może śpiochy w losie ??



Albo po prostu koszula nocna??


A oto mój faworyt. Bawełniane spodnie i koszulka naszywkami na łokciach.




















1 komentarz:

  1. ja z mężem kupujemy sobie prezenty tylko na Mikołaja, tak jakoś wyszło, ale takie cudo jak wrzuciłas jest świetnym pomysłem! Kombinezon/piżama to coś idealnie dla niego :D dobrze ze sa na allegro bo w PL o primarku mozna tylko pomarzyć ;[[[[ja zawsze mam problem z dzieciakami ale chyba juz rozwiazalismy problem, bo napisaliśmy list do Mikołaja online (listodomikolaja.pl) - już wiem co chcą, bo same wybrały (a przy okazji pobawiły się w stemplowanie, ozdabianie itd , a ja na maila dostałam listę jak to co wybrały się nazywa i gdzie mogę dostać - bardzo wygodna opcja) mam nadzieje, że jak kupię zabawki, to coś tam wygram, jakims samochodem nie pogardze :D
    coż, na pewno kilkaset złotych pójdzie, ale swieta sa raz w roku.
    dzięki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń