poniedziałek, 13 maja 2013

Stroj dnia

Po bardzo długiej przerwie znowu wracam do Was. Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo wyczerpujące i nie miałam chwili, aby przygotować posty. Ale znowu jestem. Dzisiaj przedstawiam Wam klasyczny strój, który świetnie sprawdzi się na spotkanie ze znajomymi, ale także na zakupy.

U nas pogoda jest dosyć kapryśna.Mogłoby się wydawać , ze już można chodzić w letnich ubraniach, ale niestety wciąż jest dosyć zimno. Dlatego wykorzystałam ciemna podstawę  granatowe jeansy i t-shirt, który postanowiłam przełamać prosta, niebieska marynarka i chusta we wzory "Versace".




Marynarka - Oasis
T-Shirt-Primark
Spodnie-Mango
Baletki- New Look
Chustka- Primark
Torba-Mohito

Mam nadzieje, ze Wam sie podoba :)

Buziaki

Aga




2 komentarze:

  1. torebka jest rewelacyjna, a chusta sprawia ze całośc jest bardzo letnia, super

    OdpowiedzUsuń